Elektrická lokomotiva E 669.1 ČSD
Kód: PI 21020 PI 21022 Zvolte variantuDetailní popis produktu
Analog:
Elektrická lokomotiva E669.1 ČSD III
Novinka pro rok 2025: Šestinápravové elektrické lokomotivy řady E 669.1 se osvědčují v těžké nákladní dopravě již více než půl století. Vyvinuly se ze dvou prototypů řady E 660.0 s cílem vyhnout se nákladním vlakům dříve taženým ve dvojí trakci. Celkem 150 vyrobených kusů, které Škoda dodala Československým státním drahám (ČSD) na začátku 60. let 20. století, bylo nasazeno v síti stejnosměrného proudu na severu a východě bývalého Československa. Po rozdělení Československa v roce 1993 se celá řada, nyní známá jako 181, dostala k novým Českým drahám (ČD). Pět kusů je dodnes v provozu jako postrkové lokomotivy pod záštitou ČD Cargo.
Nový design | Digitální ovládání osvětlení kabiny a strojovny dodatečnou montáží digitálního dekodéru | Osvětlení konzole strojvedoucího | Dva kovové pantografy | Detailní střešní zahrada | Navrženo s kulatými nárazníky | S čističem kolejnic | Detailní interiéry v kabinách strojvedoucího a strojovně
Nový design | Digitální ovládání osvětlení kabiny a strojovny dodatečnou montáží digitálního dekodéru | Osvětlení konzole strojvedoucího | Dva kovové pantografy | Detailní střešní zahrada | Navrženo s kulatými nárazníky | S čističem kolejnic | Detailní interiéry v kabinách strojvedoucího a strojovně
Charakteristika:
Číslo položky: | 21020 |
Číslo šarže: | 4015615210207 |
Výrobce: | PIKO |
Registrační číslo OEEZ: | DE 24216800 |
Napájecí systém: | stejnosměrný proud |
Správa železnic: | ČSD |
Epocha: | III. |
Označení rozměru: | Délka přes nárazníky |
Rozměr [mm]: | 216 |
Minimální poloměr [mm]: | 358 |
Digitální rozhraní: | NEM 658 PluX22 |
(Vnitřní) osvětlení: | Digitálně přepínatelné osvětlení kabiny a strojovny (s dekodérem PluX22) |
Spřáhlo: | Hřídel NEM + vodítko pro povný spřáhlo |
Zvuk: | Dovybavitelný zvukový dekodér PIKO # 56645 |
Změna světla: | Změna světla v závislosti na směru bílá/červená |
Doporučený věk: | od 14 let |
v DCC:
E669.1 CSD III, včetně zvukového dekodéru PIKO
Novinka pro rok 2025: Šestinápravové elektrické lokomotivy řady E 669.1 se osvědčují v těžké nákladní dopravě již více než půl století. Vyvinuly se ze dvou prototypů řady E 660.0 s cílem vyhnout se nákladním vlakům dříve taženým ve dvojí trakci. Celkem 150 vyrobených kusů, které Škoda dodala Československým státním drahám (ČSD) na začátku 60. let 20. století, bylo použito v síti stejnosměrného proudu na severu a východě bývalého Československa. Po rozdělení Československa v roce 1993 se celá řada, nyní známá jako 181, dostala k novým Českým drahám (ČD). Pět kusů je dodnes v provozu jako postrkové lokomotivy pod záštitou ČD Cargo.
Nový design | Digitálně přepínatelné osvětlení kabiny | Digitálně přepínatelné osvětlení strojovny | Osvětlení konzole strojvedoucího | Dva kovové pantografy | Detailní střešní zahrada | Verze s kulatými nárazníky | S metačem kolejí | Detailní interiéry v kabinách strojvedoucího a strojovně | PIKO TrainSound® na palubě
Nový design | Digitálně přepínatelné osvětlení kabiny | Digitálně přepínatelné osvětlení strojovny | Osvětlení konzole strojvedoucího | Dva kovové pantografy | Detailní střešní zahrada | Verze s kulatými nárazníky | S metačem kolejí | Detailní interiéry v kabinách strojvedoucího a strojovně | PIKO TrainSound® na palubě
Charakteristika:
Číslo položky: | 21022 |
Číslo šarže: | 4015615210221 |
Výrobce: | PIKO |
Zvuk ano/ne: | Ano |
Registrační číslo OEEZ: | DE 24216800 |
Napájecí systém: | stejnosměrný proud |
Správa železnic: | ČSD |
Epocha: | III. |
Označení rozměru: | Délka přes vyrovnávací paměti |
Rozměr [mm]: | 216 |
Minimální poloměr [mm]: | 358 |
Digitální rozhraní: | NEM 658 PluX22 |
Vestavěný dekodér: | Zvukový dekodér PluX22 |
(Vnitřní) osvětlení: | Digitálně přepínatelné osvětlení kabiny a strojovny (s dekodérem PluX22) |
Spřáhlo: | Hřídel NEM + vodítko pro uzavřenou spojku |
Zvuk: | Zvukový dekodér PIKO namontovaný z výroby |
Změna světla: | Změna světla v závislosti na směru bílá/červená |
Doporučený věk: | od 14 let |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář